Fotbehandlinger

Vi hjelper deg gjerne med å behandle og forebygge ulike fotproblemer, som for eksempel hard eller sprukken hud, vorter, liktorner og inngrodde negler. I tillegg har vi kunnskap om og kan behandle og forebygge ulike fotlidelser i forbindelse med sykdom, som diabetes, revmatisk sykdom, psoriasis eller hjerte- og karsykdom. Opplever du andre typer smerter i føttene, eller kjenner på ubehag i muskler, sener, eller knokler og ledd, så har vi kunnskap til å kunne hjelpe deg.

En av våre viktigste oppgaver er å finne årsaken til ulike problemer og lidelser i føttene. Når årsaken er kartlagt er det lettere å foreskrive riktig behandling, hvilket øker sannsynligheten for et varig og godt resultat. Ved behov samarbeider vi også med annet helsepersonell.

Får føttene dine den oppmerksomhet de fortjener? Friske føtter er nødvendig for å leve et aktivt liv. Likevel viser undersøkelser at over halvparten av alle eldre har smerter i føttene, og at svært mange unge sliter med belastningssmerter som kan skyldes feilstillinger i knokler og ledd. Fotproblemer er vanlig og mange oppfatter det som en naturlig del av livet, både som ung og eldre. Slik behøver det ikke være!

Fotbehandlinger

Autorisert Fotterapi

Terapeutisk vurdering og behandling, av ulike fotproblemer. Inkl. massasje av føttene

Fotbehandling DeLux

Som fotterapi/fotbehandling, inkludert peeling og utvidet massasje av fot og legg

Fotbehandling

Behandling av hud og negler m/massasje av føttene

Punktbehandling

Lokal behandling av fotproblem, som inngrodd negl, torner, etc.